Izmanto izdevību – vingro profesionāla trenera vadībā!

P7022701Šī vasara mūs pārliecināja, ka esam īsteni ziemeļnieki, un patiesu saules siltumu piedzīvojam vien īsu brīdi gadā. Tādēļ rūpēs par savu veselību mums ir dota izvēle – gada siltākās un citas āra nodarbēm piemērotākās dienas nepavadīt iekštelpās, bet sajust īstu baudījumu, paceļot savas veselības “latiņu” un izvingroties zem klajas debess.

Piedāvājums ir itin plašs un ikviens var atrast sev piemērotāko sporta aktivitāšu vietu un veidu – skrējiens pa Rīgas parkiem vai sporta stadioniem; jebkurš soliņš, pie kura veikt pietupienus vai iesildīšanos; domubiedru tikšanās nūjošanas nodarbībās un tā varētu uzskaitīt vēl un vēl.

Ja savos treniņos vēlaties izmantot arī vingrošanas aprīkojumu, āra trenažieri būs īstā atbilde!

Kopumā Rīgā atrodas 15 brīvdabas “trenažieru zāles”, kurās 24 stundas diennaktī ikviens, neatkarīgi no vecuma vai fiziskās sagatavotības, var veikt daudz un dažādus vingrinājumus – sākot ar gurnu un sēžas muskuļatūras, līdz visas stājas stiprināšanai un koriģēšanai.

Uz trenažieriem gan nav izvietoti apraksti, kādam nolūkam, un kā vislabāk šo trenažieri izmantot. Lai gan lielākoties to pielietojums vizuāli ir saprotams, piemēram, izmantojot velotrenažierus vai airēšanas trenažierus, tomēr ne katram var būt skaidrs, kurām muskuļu grupām tas ir vispiemērotākais un kāds būs lielākais ieguvums. Tāpat jāapzinās, ka gan profesionāliem sportistiem, gan vēl iesācējiem, viena no svarīgākajām treniņa daļām ir iesildīšanās un atsildīšanās – bez tām ir risks iegūt traumas, turklāt nepiemērota slodze var nodarīt kaitējumu un vingrojumi zaudēs savu efektivitāti.

Lai izglītotu, motivētu un palīdzētu no brīvdabas trenažieriem iegūt prieku un efektivitāti, Rīgas domes Labklājības departaments sadarbībā ar Latvijas Tautas sporta asociāciju pie vairākām brīvdabas trenažieru zālēm organizē nodarbības PROFESIONĀLA TRENERA PAVADĪBĀ. 

Šīs nodarbības būs noderīgas ne vien tiem, kuri pārzina šo trenažieru sniegtās iespējas, bet ikvienam, kurš savās zināšanās par pareizu iesildīšanos, atsildīšanos un vingrojumu kompleksu nejūtas pārliecināts un drošs. Nodarbības sniegs arī lielāku motivāciju, jo darbs vienatnē bieži vien prasa lielāku saņemšanos un pašdisciplīnu. Vingrošana komandā būs lieliska iespēja tikties ar domubiedriem un dalīties savā fizisko aktivitāšu pieredzē, kā arī būs dzinulis nepamest iesākto darbu.

Šogad trenera vadībā notiks kopā 20 nodarbības stundas garumā (plkst. 18.00 – 19:00):

  • Anniņmuižas parka teritorijā katru pirmdienu no 24.augusta līdz 26.oktobrim (pulcēšanās pie trenažieriem, kas atrodas pie tenisa kortiem!)
  • Lucavsalas atpūtas parka teritorijā katru trešdienu sākot no 26.augusta  līdz 28.oktobrim (pulcēšanās pie kafejnīcas!)

Nodarbibu grafiks


 

BRĪVDABAS TRENAŽIERU ZĀĻU ATRAŠANĀS VIETAS RĪGĀ:

  • Lucavsalas atpūtas parka teritorija;
  • Anniņmuižas parka teritorija;
  • Pie dzīvojamās mājas Ozolciema ielā 16, korp.7.;
  • Aktīvā atpūtas zona pie Daugavmalas promenādes (Ķengarags, Maskavas iela 17A);
  • Sporta laukums pie Daugavmalas promenādes (Ķengarags, Maskavas iela 262);
  • Sporta laukums Ķengaraga parkā;
  • Bērnu rotaļu laukums Miera dārzā (starp Daugavpils, Kalupes, Katoļu un Jēkabpils ielām);
  • Teritorija Andreja Saharova ielā (starp Augusta Deglava, Andreja Saharova un Dravnieku ielām;
  • Bērnu rotaļu laukums Pļavnieku parkā (starp Andreja Saharova, Augusta Deglava un Ilūkstes ielām);
  • Basketbola laukums Mazā Kalna ielas skvērā);
  • Vecāķu pludmale;
  • Aktīvā atpūtas vieta pie Dambjapurva ezera;
  • Grīziņkalna parka teritorija;
  • Ziedoņdārza parka teritorija.