Video: Fizioterapeita ieteikumi sēdoša darba darītājiem.

Ņemot vērā mūsdienu darba specifiku, kad liela daļa darbu tiek veikta sēžot (piemēram, pie datora vai vadot transportlīdzekli), vai arī tajā vērojamas monotonas un vienveidīgas kustības, daudzi darba veicēji mēdz sūdzēties par dažādiem veselības problēmu simptomiem – piemēram, sāpēm kakla un jostas daļā, vēnu vai mugurkaula problēmām.

Un tas ir viegli izskaidrojams, ņemot vērā to, ka cilvēka fizioloģija nav piemērota ilgstošam darbam vienveidīgā pozā. Ilgstoša slodze, stress, neveselīgs uzturs un sēdoša darba dēļ iegūts vairāku ķermeņa vietu saspringums jau pāris gadu laikā var radīt būtiskas veselības problēmas. Piemēram, sapsringums sēdoša darba veicējiem izraisa traucētu asinsriti, kā rezultātā palielinās spiediens uz jostas daļas skriemeļiem un pieaug reimatisma, osteohondrozes, radikulīta attīstības, kā arī nervu saknīšu nospiešanas risks. Tāpat izmainās vielmaiņa, kas var izraisīt liekā svara, sirds un asinsvadu slimības.

 

Aicinam ieskatīties mūs sagatavotajos video materiālos, kas tapuši sadarbībā ar fizioterapeitu Uldi Sproģi, kuros uzzināsiet kā ar vienkāršiem, bet efektīviem vingrinājumiem varēsiet uzlabot savu pašsajūtu darba laikā un justies daudz labāk!

  • Video: Fizioterapeita ieteikumi sēdoša darba darītājiem un vingrojumu komplekss (14.min)!
  •  Video: Ātrais 5 minūšu vingrojumu komplekss sēdoša darba darītājiem!